خانه حجاب صدف در سال های اخیر با گسترش بخش های مختلف فروشگاه خود به راه اندازی و گسترش بخش لباس زیر و لباس خواب زنانه نیز پرداخته است. 

بخش لباس خواب و لباس زیر زنانه خانه حجاب صدف با محصولات مختلف ترک و ایرانی با برندهای محبوب و پرطرفدار تکمیل شده است.

اگر قصد خرید، آشنایی با بخش لباس زیر و انواع محصولات این بخش خانه حجاب صدف را دارید میتوانید به مرکز خرید فروشگاه خانه حجاب صدف واقع در آبکوه مراجعه کنید و یا از طریق شبکه های اجتماعی زیر با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید. 

باتوجه به راه اندازی بخش لباس زیر بانوان و فروش برندهای مختلف بهتر دونستیم برای آشنایی بیشتر شما بانوان عزیز برندهای مختلف را با توجه به ویژگی ها و محصولاتی که ارائه داده اند معرفی کنیم.

 

انواع لباس خواب زنانه:

 

مجموعه خانه حجاب صدف در قسمت بانوان از برندهای مختلفی برای فروش محصولات خود استفاده کرده است که شامل برندهای ترک و ایرانی میشود و دارای کیفیت بسیار بالایی است.
انواع لباس خواب های ترک زنانه این مجموعه تشکیل شده از برندهای آنجل استوری (Angel Story)، ان بی بی (NBB)، لویا (Loya) و … است. 

برندهای ترک به خوبی شناخته شده هستند با این وجود برای آشنایی بیشتر شما عزیزان میتوان به این موضوع اشاره کرد که برندهای لویا و NBB هردو از یک کارخانه هستند و جز کارهای پرطرفداری و با کیفیت ترک هستند اکثر محصولات این برند از ساتن های درجه یک تولید شده اند.

برندهای آنجل و ویکوتوریا نیز از برندهای خوب ترک محسوب میشود که با کیفیت عالی در طرح ها و مدل های زیبا در رنگ بندی مختلف و در مدل های خاص از پاچه ساتن دوخته شده اند.

برند MNG برخلاف چهار برند نام برده شده دیگر ایرانی است، که به تولید لباس خواب در طرح ها ورنگ ها مختلف با پارچه های گیپور، ساتن، تور و … پرداخته است و جز برندهای پرطرفدار و با کیفیت است.

انواع لباس زیر زنانه: 

 

جدا از لباس خواب های مختلف در فروشگاه خانه حجاب صدف لباس زیر های زنانه با برندهای برتر ایرانی و ترک با کیفیت خوب، رنگ بندی و در طرح های مختلف تهیه شده است. لباس زیر های زنانه فروشگاه حجاب صدف در انواع مختلف نخی، گیپور، فانتزی و … ارائه شده است.

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر محصولات خود را معرفی کنیم از برند های معتبری مانند: سیلکا، کوتون، نارین، ماریا، لعیا، نوراف انوشه، پانیذ، EMA ، بروژان، نورا ORA(او رآ )، سایتا، ونا و به صورت اختصاصی از برند بلادونا (BellaDonna) لباس زیر هایی درجه یک برای شما بانوان در فروشگاه موجود شده است.